Ana Sayfa Balık Avı Rehberi Balık Avı Raporları Göksu Nehri Kefal Avı

762
Paylaş

Göksu Nehri Kefal Avı

Mersin’den ’ya dönüş yolunda gündüz doğa ve manzara eşliğinde yol almak istedik. Silifke’den Mut, Karaman ve Konya güzergahını takip edecektik. Mersin’e gidiş yolumuzu gece geçtiğimiz için pek fazla seyir keyfi olmamıştı.

İlk defa gördüğüm, gezdiğim ve avlandığım topraklardan eve dönüş yolunda özellikle bu rotayı seçtik. Kayseri de Yamula Barajındaki Sudak Avımızdan sonra Niğde üzerinden Mersine gece yolculuğu sırasında uyuduğum için hiç bir şey görmemiştim. Hem gündüz görelim hem de belki bir avlak bulur avlanırız dedik. Muhteşem Tisan Adasını gördükten sonra Göksu Nehri kıyısından yemyeşil köylerin içinden güzelim ormanların arasından seyir keyfinin doruklara çıktığı bir yolculuk yaptık.

Göksu Nehri Kefal Avı - GezginAvcı - 07

Bir tarafımızda göğün rengini almış masmavi bir nehir diğer tarafımızda metrelerce yüksekliğe uzanmış sarp kayalıklar. Biraz yorgun biraz hevesli ve neşeli yolu seyrederek yol aldık. Yol kenarında meyve satıcıları çeşit çeşit meyveler sebzeler satıyorlardı. Hele bir tam nehir üzerinden geçen köprünün başında olan çay bahçesi atmosferi harikaydı.

Göksu Nehri Kefal Avı - GezginAvcı - 06

Köprü başındaki çay bahçesinde durmak hakkımız dedik birer çay içmeye karar verdik. Tam vadinin ortasında doğanın kalbinde nefes almak enerjimizi yukarıya çıkardı. Odun ateşinde çaylarımızı içerken yanında “Sıkma Börek” siparişi vererek ilk defa tadına bakmanın keyfini yaşadık. Vakitlice oyalandıktan sonra yola çıkma vakti geldi tekrar.

İlginizi Çekebilir:  Işıkdağında Önce Mantarları Topladık Sonra Balık Avı Yaptık

Kefal Avımız

Göksu nehrine en yakın olduğumuz bir yerde kefal avı için şansımızı deneyelim dedik. En güzel noktalardan birini seçtik ve zaten hazır olan takımlarımızı çıkardık. Benim kefale karşı pek bir hevesim olmadığı için ben en güzel manzara fotoğraflarını çekmeye karar verdim.

Göksu Nehri Kefal Avı - GezginAvcı - 03

Ramazan abi ve Murat suyun kenarında taşların kayaların üzerinde at-çek yaparken bende bunun keyfini fazlasıyla çıkarı verdim tabiki. Yaklaşık bir saat burada da vakit geçirdik ama hoplayan zıplayan kefaller oltamıza gelmedi. Kandıramadık onları olmadı bu sefer. Artık hava kararıyor dedik ve gece kuracağımız süpriz avlağa gitmek için yola çıktık tekrar.

Göksu Nehri Kefal Avı - GezginAvcı - 02

Hava kararmadan önce Mut ilçesine vardık. Bir süre sonra zaten Göksu Nehri görüş alanımızdan çıktı. İlk önce avlağa gittiğimiz de orada bir şeyler hazırlarız karnımızı doyururuz diye düşündük. Duyumlarımıza göre Mut’da güzel kebaplar yapıyorlarmış hiç uğraşmayalım bu lezzetlerin tadına bakmadan gitmeyelim diye düşününce fırsatı değerlendirelim dedik.

Göksu Nehri Kefal Avı - GezginAvcı - 05

Güzel bir kebapçıya oturduk ve menüde bulunan bütün kebapları neredeyse ortaya karışık olarak sipariş verdik. Eh kebaplar güzeldi ama peşinden gelen çaylar bayat olduğu için notlarını oracıkta kırı verdik ama mekandan kalktık. Marketten biraz abur-cubur aldık kamp alanına gitmek için yola çıktık.

İlginizi Çekebilir:  Kesikköprü Barajı Turna Balığı Avı

Sudak balığı avında yaşamış olduğumuz tecrübeleri Sudak Balığı Avında En Etkili Silahlar yazımda okuyabilir belki biraz fikir edinebilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here