Ana Sayfa Balık Avı Rehberi Balık Avı Raporları Kofana, Akya, Sarıkuyruk Avı

Paylaş
?

Kofana, Akya,

İlker Erkan, Kemal Özekici, Ali Cömertpay, Volkan Topal.. Uzun bir yolculuğun ardından önce Alanya’da sevgili Egetech Mesut Akgül bizi kahvaltıya bekliyordu ve önce ona uğradık.. Fakat Saroz’da yediğim rüzgar beni çok hasta etmişti maalesef. Sağ olsun Mesut yardımcı oldu, hastalığımdan dolayı hastanede bir kaç saat geçirmek zorunda kaldım. 38 derece ateş beni bu av boyunca hiç bırakmadı..

6 saat süren bir yolculuk ve sonunda Adana’ya vardık.

Tüm Adanalı arkadaşlarımız sağ olsun bizlere çok ilgi gösterdiler. Bununla beraber Ali Cömertpay, Kemal Özekici ve Volkan Topal, İlker ve beni hiç yalnız bırakmadılar. Misafirperverliğin son noktasını gördük..

İlk gün avımız

İlker Erkan, Kemal Özekici ve benim katıldığım sert poyrazın etkisinde geçen bir av oldu. Çıktıktan birkaç saat sonra geri dönmek zorunda kaldık, ama yinede bir çok kaçan kofana ya rağmen iki tane kandırmayı başardık.

Sahteler Z serisi 125 S-DR ve Z 120 F..

kofana-akya-sarıkuyruk-bilent-yıldırım-gezginavci-04

Öğleden sonra ekibe Ali Cömertpay ve Volkan Topal katıldı, rüzgar biraz yavaşladı ve tekrar çıkma fırsatı bulduk. Yine birkaç kofana kaçırmamıza rağmen 4 kofana tutuldu ve yanında harika bir sarıkuyruk trofesi moralimizi düzeltti. Ali usta Daiwa Z 125 S-DR nin iğnelerini dümdüz yapma pahasına balığı dışarı aldı…

İlginizi Çekebilir:  Turna Balığı Avı Nihayet Başlıyor

kofana-akya-sarıkuyruk-bilent-yıldırım-gezginavci-05

Ertesi gün farklı bir avlağa gitmek için yola çıktık.Sabah vardığımızda gün ışımak üzereydi… Hedeflediğimiz birkaç yeri yokladık ama maalesef istediğimiz balığı bulamadık ve bizde öğlen arası Adana’nın dürümünü tadalım dedik.

kofana-akya-sarıkuyruk-bilent-yıldırım-gezginavci-02

Otururken biraz avın muhakemesini yaptık, Kemal’in ” daha bunun ikinci yarısı var merak etme sen abi” dediğini çok iyi hatırlıyorum. Sabah gittiğimiz yerlerde en çok hoşumuza giden yere tekrar zaman harcamaya karar verdik.

Avlağa girdiğimiz ilk bir kaç atış sonra Kemal usta ve Ali usta peş peşe iki akya yı kandırmayı başarmıştı.

kofana-akya-sarıkuyruk-bilent-yıldırım-gezginavci-03

Kemal, çıkmadan önce çalışacağı içime doğan ve ellerimle layıki ile çalıştıracak kişiye teslim ettiğim morethan sqouter ile hatta üstüne birde kofana alarak sahtenin hakkını vermişti. Ali usta yine uğurlu Daiwa Z 125 S-DR si ile akyayı kandırmayı başarmıştı.

Bu yazı BİLENT YILDIRIM tarafından üretilmiştir.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here