Ana Sayfa Balık Avı Rehberi Balık Avı Raporları Kömüşini Göleti Sazan Balığı Avı

Kömüşini Göleti Sazan Balığı Avı

365

Uzun zaman sonra için bir fırsat buldum. Dip oltası ile yapmanın keyfi başkadır her zaman. Sürekli yapmış olduğum at-çek avlardan ayrı farklı bir teknik ile avlanmak beni heyecanlandırıyor.

Eski iş yerimdeki yakın arkadaşlarım ile oluşturmuş olduğumuz whatsapp grubu üzerinden haftalar öncesinden balık avı için plan yaptık. Gideceğimiz avlak yeri ve av tarihini belirlememize rağmen son gün sadece üç kişi kaldık.

Avlak yerimize ben daha önce hiç gitmemiştim ama diğer iki arkadaş defalarca gittikleri için biraz da olsa tecrübeli sayılırdık. Gece saat üç gibi arkadaşlardan birini ben alıp yola koyulduk. Diğer arkadaş ise şu an çalıştığı firmadan iki arkadaşı ile bize eşlik etmeye karar verdiler ve onlar da ayrıca yola çıktılar.

Avlak Yeri

Kümüşini Göleti -Konya yolu üzerinde yaklaşık 80 km mesafede Kulu ilçesi sınırlarında bulunmakta. T.Ş.O.F. hemen karşından içeriye girilerek ulaşılabilir.

Çok büyük olmayan, etrafı sazlıklar ile kaplı olan, göçmen kuşların göç yolu üzerinde bir kaç günlerini geçirdikleri kuş cenneti de sayılabilecek bir gölet. En derin yeri 1,5 m olan, dar ve uzunlamasına bir alan kaplıyor.

Sabah saat 4:30 gibi Ayhan Şahin ile avlak yerine vardığımızda Murat Eroğlu’da iş yerinden arkadaşları Baki ve Eren ile birlikte çoktan oltalarını suya atmışlardı.

Av Zamanı

Biz hızlı bir şekilde eşyalarımızı yerleştirdik ve oltalarımızı hazırladık suya bıraktık. Ben iki adet makineli ve iki adet kasnaklı oltayı alanımızın en son tarafına sırayla bırakmıştım. Yem olarak ise canlı solucan ve haşlanmış mısır kullandım. Yemleme için ise geceden haşlamış olduğum vanilya ile karıştırılmış makarnaları kullandım.

İlginizi Çekebilir:  Piranha ActionCam 1101 Aksiyon Kamera

Oltalarımız suda beklerken kahvaltı için hazırlıklar yapmaya başladık. Beş kişi güzel bir sabah kahvaltısının ardından Sazan Balığı nın vazgeçilmezi bekleme seanslarına başladık.

Sazan bekleme seansları

Ben her zaman olduğu gibi av esnasındaki hiç bir anı kaçırmamak için belli yerlere kameralarımı kurarak en güzel anları yakalamaya çalışacaktım.

İlk balık benim makineli oltalarımdan birine solucan takmış olduğum takımıma vurdu. Uzaktan oltanın esnemesini izlemek harika bir duygu oldu benim için. Ben oltaya yetişene kadar boşa çıkmıştı bile. Tasmalama yapmama gerek kalmadı. Yaklaşık 1 kg ağırlığında yakışıklı bir sazanı kıyıladım.

İlk Yakalanan 1kg lik Sazan Balığı

Uzun bir süre kayda değer başka bir balık hiçbirimizin oltasına gelmedi. Yavru bir avuç büyüklüğünde oltamıza gelen sazanları ise sırası ile suya geri iade ettik.

Limit altı balıklar geri iade edildi

En sonda bulunan kasnaklı takımlarımın zilleri sırası ile çalmaya başladı. İki takımdan da akşama kadar güzel balıklar almayı başardım. En son aldığım balık ise güzeller güzeli aynalı sazan oldu.

Avımızın Sonları

Diğer arkadaşlarında akşama kadar almış oldukları güzel balıklardan sonra akşam üzeri toparlanıp avımızı sonlandırdık. Uzun zamandır sazan balığı avı yapmıyordum. Bu av ile hem harika balıklar almayı başardım hem de güzel bir av günü geçirmiş oldum.

Günün en güzeli bu Aynalı Sazan oldu

Evden sipariş verdikleri bir adet sazan ile birlikte güzel bir akşam yemeğini ödül olarak kazanmış oldum. Başka bir av raporumda tekrar görüşmek üzere.

Sazan Balığı
Kömüşini Göleti

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here