Havalar güzel, güneş pırıl pırıl parlıyor ve böyle bir pazar günüde evde kalmak olmaz dedik. Hafta içi planlarımızı ve hazırlıklarımızı yaptık ve pazar günü sabah erkenden kalkıp yola çıktık.

İstikamet Kurtboğazı Barajı balık avı na gidiyoruz…

Uzun zamandır bütün organizasyonlarımı ailem ile birlikte yapıyorum. Yine birlikte yapılan planlar bizi evimize yakın olan Kurtboğazı Barajına götürdü.

Hava güzel olunca baraj çevresinin kalabalık olacağını düşündüğüm için daha az kalabalık olan karşı tarafa gidelim dedik.

Gittiğimiz tarafın yolları biraz bozuk ve dikkatli gitmek gerekiyor. Ayrıca o yoldan gideceğim için sürekli elimde harita yolları karıştırmamaya çalıştım.

Avlağa ulaşmak için böyle yollardan gitmek gerekiyor

Akçaören köyü içinden geçerek bir kaç km dahi olsa bozuk yollardan gitmek beni yordu. Avlağa ulaştığımız zaman gördük ki bu taraflarda çok tenha olmuyormuş.

Kendimize uygun bir yer zar zor bulabildik doğrusu. Avlağa bir gün iki gün önceden gelen sazancılar kıyı şeridini komple olta takımları ile doldurmuşlardı. Birilerinin bunlara avlanma sirkülerinden bahsetmesi gerekiyor!

Sazancılar bütün sahili doldurmuş

Yerimizi bulup eşyalarımızı yerleştirmeye başladıktan sonra farkettim ki bizim asıl oraya gitmemiz için gerekli olan ekipmanlar eksikti. Evet makinalarımın olduğu çantayı evde unutmuştum.

Büyük bir moral çöküntüsü yaşadık hepimiz. Oradan geri eve dönüp malzemeleri almak çok meşakatli bir iş olacaktı bizim için.

Yeni aslan ile gezmelerdeyiz

Ne yapalım şansımız böyle imiş dedik ve elimizde olan malzemeleri değerlendirmeye karar verdik. Bir kaç tane misina makarası ve hazır sazan iğneleri ile vakit geçiririz dedik.

Videoda da görüleceği şekilde düzenekler hazırlayarak sazan için su ile kavuştuk. At-çek hayalleri kurarken el oltasına kalmak gerçekten üzücü oldu.

Hazırladığım takım ile eşim oyalanırken bende kızım ile birlikte mangal yakma telaşına düşerek zaman geçirdik. Güzel bir öğle yemeği hazırladık ve hep birlikte anın tadını çıkardık.

İlginizi Çekebilir:  Köprüköy Turna Avı - 2015 Sezon Açılışı
Her yer çok kalabalık

El oltasından tahmin ettiğiniz gibi hiç bir şey çıkmadı. Zaten öğlen sıcağında sazanın ne işi var bizim oltamızda.

Yemekten sonra takımları topladık eşyaları arabamıza yükledik ve geri dönüş yoluna koyulduk. Bu şansız durumdan büyük ders çıkarttık hepimiz.

“Olta ile makina asla ayrı durmaz.”

Hoşçakalın, esen kalın…

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here